باران بصیرت

علمی ، فرهنگی و سیاسی

باران بصیرت

علمی ، فرهنگی و سیاسی

حضور رهبر درجبهه های حق علیه باطل

رهبر معظم انقلاب در اولین روزهای جنگ ایران و عراق ، راهی جبهه ها شد تا به رزمندگان اسلا م  روحیه دهد و سال 59 را تا آخر ودوماه از سال شصت را در جبهه و در منطقه اهواز و دزفول و حول و حوش میدان جنگ و مختصری هم در غرب  حضور داشتند.

ایشان درباره اولین حضورشان در جنگ تحمیلی عنوان کردند:در اوایل جنگ چون احساس کردم که نیروهای نظامی ما بسیار کم و ضعیف هستند، برای این که بتوانیم همان هایی را که هستند روحیه بدهیم و افراد دیگری از مردم را دعوت کنیم که به آن ها کمک کنند، من از امام اجازه گرفتم و به جبهه رفتم. حدود یک هفته ای از جنگ می گذشت که من به اهواز رفتم، چون دشمن نزدیک اهواز بود.

به تازگی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی  تصویری از رهبر معظم انقلاب در جبهه های حق علیه باطل منتشر شده که نشان  می دهد، ایشان  در حالگفتگوی رودررو با رزمندگان در دوران دفاع مقدس هستند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد