باران بصیرت

علمی ، فرهنگی و سیاسی

باران بصیرت

علمی ، فرهنگی و سیاسی

افشاگری وکیل صهیونیست در مورد اسرائیل غاصب


افشاگری یک وکیل صهیونیست علیه کشور خود+فیلمیک وکیل از رژیم صهیونیستی علیه جنایات اسرائیل نسبت به مردم مظلوم فلسطین سخن گفت، وی بر این باور است که اقدامات وحشیانه سران اسرائیل بر خلاف چیزی است که در دوران تحصیل مطالعه کرده و به او آموزش داده اند.

وقتی چاقو دسته خود را می بُرَد

به اعتقاد او حرف آنها یک چیز و عمل‌شان دقیقا بر خلاف گفتارشان است. این زن در ادامه صحبتهایش می‌گوید من یک یهودی هستم اما از طرز فکر و رفتار یهودیان متنفرم،  من مانند آنها فکر نمی کنم، ما حق نداریم از مردم فلسطین انتقاد کنیم، مردمی که در محاصره هستند حق مبارزه دارند.

زمانی بود که تعدادی از دانشجویان فلسطینی بازداشت شدند و من از خودم پرسیدم طبق قوانینی که ما در درسهایمان خوانده ایم، این اتفاق درست نیست و چطور آنها را بازداشت کرده اند و با همه در این باره بحث می کردیم ، سوالهای بسیاری در ذهن من بود که در نهایت برای آنها به پاسخ های دردناکی می رسیدم، زمانی که من دانشجو بودم، اشغال فلسطین هنوز نوپا بود، در سال 1948 نزدیک به 400 روستا از فلسطین توسط دولت ما نابود شد، با خودم میگفتم این سیاست قطعا بر خلاف اعتقاداتی است که ما از آن حرف می زنیم و این یک سیاست کاملا استثمارگرانه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد